Als je een probleem ervaart met een app is het altijd raadzaam om onderstaande template te gebruiken zodat we zo snel mogelijk op je probleem kunnen inspringen.


Geef aan welke versie IOS, Android, Windows etc. je gebruikt

Apple 11.3:  Instellingen > algemeen > info> versie.

Android 6: Instellingen > over toestel > software informatie.

Android 8: Instellingen > systeem > over toestel.

Welke versie van de app heb je?

Apple 11.3: Instellingen > algemeen > iPhone-opslag > APP.

Android 6: Instellingen > apps > APP

Android 8: Instellingen > apps > app info > APP.


Wat is de error?
Geef als je een specifieke error krijgt dit duidelijk aan, vaak kunnen we aan de hand daarvan sneller achterhalen hoe of wat.


Kun je de error nog een keer nabootsen?
Geef aan of je het probleem nog kunt nabootsen.

Wat zijn de stappen om de error na te bootsen?

Probeer zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven wat je hebt gedaan voordat de app crashte.