Aii, dat is vervelend om te horen. Maar zeer waarschijnlijk zijn we al van het probleem op de hoogte en zijn we al bezig om actie te ondernomen. Mocht je toch vragen hebben neem dan direct contact met ons op.

Dit kan op diverse manieren;

Buiten het helpdesk portaal hebben we ook naar de andere mogelijke manieren van het insturen van tickets. Dit om het zowel voor jullie als onze klanten makkelijker te maken en ook voor ons overzichtelijker nog te maken.

Via de e-mail
Zo hebben we ervoor gekozen om ook helpdesk@lanthopus.nl beschikbaar te maken voor alles omtrent tickets voor de helpdesk. We hebben om het makkelijk te onthouden zo gemaakt dat zowel het portaal als de direct mail optie qua tenaamstelling gelijk te houden.

Via de live-chat
Zoals je misschien al wel gemerkt hebt is er gedurende kantooruren altijd een live-chat beschikbaar zodat je bij zowel problemen als bij vragen (of als je een potentiële klant bent pre-sales vragen) ook direct met ons in contact kunt treden.


Maar niet getreurd de ‘oude’ en misschien voor je vertrouwde manieren van contact opnemen zijn nog steeds beschikbaar;


Via het contactformulier
Als jij de voorkeur geeft aan het gebruiken van ons contactformulier dan kan dat nog steeds via; https://lanthopusx.nl/contact/

 

Via de telefoon
Natuurlijk zijn er heel wat manieren hoe je ons kan bereiken en sommige mensen zweren bij telefonisch contact en daar is niks mee. Je kunt ons gedurende kantooruren altijd bereiken via +31 413 395 400.

Kortom hoe jij ook contact met ons op wilt nemen, wij zijn ervoor je!